PREGUNTES FREQÜENTS

Hem recopilat algunes de les preguntes més freqüents que solen tenir els nostres clients perquè no en tinguis cap dubte.

COMANDES I ENVIAMENT

Si vols fer una comanda, entra a a la nostra tenda, selecciona “Entrega a domicili” si desitjes la teva comanda a domicili o “Recollida” si prefereixes apropar-te. Introdueix la teva direcció per conèixer quin és el restaurant més proper. 

Un cop seleccionat el restaurant, afegeix els productes a la cistella fins a finalitzar la compra.

Per comprovar si repartim a la teva zona, entra a la nostra tenda i introdueix la teva direcció a la part habilitaza.   Si no arribem fins al teu domicili, pots fer una comanda i apropar-te tu mateix al restaurant més proper per disfrutar dels nostres plats.

Sí, a comanda mínima al migdia és de 13,90€ i nits i caps de setmana 15€.

No, l’enviament és gratuït.

Un cop escollit el mètode de copra, sempre t’apareixerà un botó per modificar el mètode escollit,

Les nostres comandes acostumen a arribar en 30-40 minuts. En hores puntes i dies especials, el temps d’enviament pot ser una mica superior.

Abans de confirmar la comanda, pots introduir el codi promocional a l’apartat “Codi promocional” del resum de la comanda.

Els punts apareixeran al teu compte un cop la comanda està tancada. Per tant, si acabes de fer la comanda i no veus els punts immediatament no et preocupis, s’afegiran un cop que el repartidor torni al restaurant i confirmi l’entrega de la comanda.

Per cancel-lar una comanda hauràs de trucar per telèfon al restaurant al que has fet la comanda. Pots consultar el telèfon de la tenda en qüestió al nostre localitzador de restaurants. .

LA NOSTRA CARTA

Sí, pots consultar la carta d’al-lèrgens aquí.

Tots els nostres productes són elaborats al moment i estan pensats per ser consumits el mateix dia. No recomanem el seu consum després del dia de compra. En cas que decideixen conservar-los, es recomana que siguin guardats a la nevera. Miss Sushi no es fa responsable en cas de qualsevol afectació produïda pel consum d’algun dels nostres productes després del dia de compra.

A Miss Sushi tenim varies opcions 100% vegetals, tant pels amants del menjar asiàtic tradicional, com per als més atrevits. Consulta els nostres plats a la secció “Carta“, per descrobrir-los tots.

Podràs trobar tota la informació sobre els al-lèrgens a la descripció dels nostres productes. A més, pots consultar la carta d’al-lèrgens completa a tots els nostres restaurants o fent clic aquí.

Per veure en nostre menú de migdia, accediu a l’apartat “Carta“. Podreu escollir entre 10 deliciosos entrants i 11 plats principals, beguda i postre o café.

Tindreu disponible el menú a la web i a la sala de dilluns a divendres al migdia, exceptuant festius.

INFORMACIÓ ADICIONAL

Per comandes a domicili o per recollir, pots pagar amb tarjeta de dèbit o crèdit a través de la web, Si ho prefereixes pots pagar quan t’entreguem la comanda amb targeta, Tickets Restaurant o en efectiu.

Has fet ja la teva comanda?

NO

Per sol-licitar factura, abans has de finalitzar el pagament, disposes de la zona “instruccionsd’entrega” on pots deixar-nos els teus comentaris.

Només has d’afegir: Sol-licito factura i el nom de l’empresa o persona física, direcció i CIF o NIF.

Si ja has fet la comanda, pots sol-licitar la factura a través de la nostra pàgina de contacte seleccionant la zona “assumpte” l’ópció “d’administració i factures”, per després sel-leccionar el restaurant que necessites que faci la factura. Recorda incloure: Nom de l’empresa o persona física, direcció i CIF o NIF.

Pots consultar el telèfon de la tenda al nostre localitzador de restaurants.

Cada restaurant té un horari diferent.

Puedes consultarlo en el Localizador de restaurante.

Tenim habilitat un correu electrònicinfo@misssushi.es per a que puguis enviar-nos les teves queixes i consultes, tramitar reclamacions o enviar-nos suggeriments.